注册 登录  
 加关注
   显示下一条  |  关闭
温馨提示!由于新浪微博认证机制调整,您的新浪微博帐号绑定已过期,请重新绑定!立即重新绑定新浪微博》  |  关闭

夏洛妖风

写手歌狂追星叔控恋手写喜欢纸质书典型O型巨蟹狮子座的 - 妖风。

 
 
 

日志

 
 

11.22·活体动物~~~  

2010-11-22 21:50:26|  分类: 心情日记 |  标签: |举报 |字号 订阅

  下载LOFTER 我的照片书  |

十几日冇写过blog了...原因当然係因为忙咗十几日啦...清醒状态下,喺外面嘅时间仲多过喺宿舍,更加唔使讲用电脑了...

睇下依排发生咗啲咩先...

 

首先应该就係辩论赛了吧...

几乎丢低其他要忙嘅嘢,扑心扑命地准备,准备嘅时候就讲得好轻松,上到场先嚟紧张,到自己讲嘢嘅时候嘛...简直唔知自己讲紧乜- -虽然,小羚羊的确好强大,但係毕竟辩论赛係团队合作嘅...

算了~以后仲有机会喺其他比赛合作嘅~好似教我哋辩论嘅师兄话斋,辩论赛令你得到嘅,除咗技巧依啲嘢之外,其实最大嘅得着係你嘅队友.事实上又係嘅,我记得准备辩论赛之前我都未同男班玩得咁熟,就係平时搭两句嘴而已,依家已经发展成周不时会吵唔停嘅地步了- -.不过我啲队友都係好人嚟嘅哈哈~~~何况,又好似另外一个师兄话斋,要攞得起放得低,小羚羊话,认真你就输了

...好吧,都係唔好谂佢了...

 

辩论赛之后,更加忙了- -成个月嘅嘢都积压晒喺月底,好多嘢要写啊||_||不过,就好似某人(唔记得边个了...)讲嘅,自己选择咗就唔好后悔.嗯...希望到时唔会写嘢写到唔想写啦...应该...唔会吧...

 

最开心嘅係~去咗中山~见苗氏伉俪真人版~哈哈~

上次见好似已经係几年之前了...难得宝话佢哋仲记得我~而且上次攰死了,广州鬼咁多人睇热闹...今次少人好多~终于有次企喺最前排了- -虽然我冇相机又冇DV...我斋用脑记而已...

活动散场之后跟上去,三嫂话主办方有安排,叫我哋跟上去就係了~而且最后都係等咗半个钟左右就俾我哋入去签名影相啊之类了~但係同时...主办方啲经理董事又好烦- -又唔係你赶住入厂...而且我哋三个点睇都唔似狂热fans啊,另外嗰四个我就唔敢包了...但係影相又要用到宝部单反喔...真係又要你帮手又要老点你...

不过算啦,都係咁噶喇...

睇嚟之前师父话入大学之后得闲啲係指可以用自己得闲啲嘅时间去睇活体动物...后果就係我噚日从九点半起身开始一直冇停过...本来七点就翻到HR噶喇,但係一翻去就去咗辩论开会训练,其实关我咩事...我都冇谂住要入系队,开完会又去睇咗游戏系一场辩论,再之后又去咗男饭...直至晚黑十一点几先翻到宿舍...攰傻我了...

 

不过...如果每个周末都有个大叔俾我见下,我点飞嚟飞去我都会开心嘅~

哎呀...如果去到颁奖礼就好了...黎生啊...

 

End

  评论这张
 
阅读(55)| 评论(0)
推荐 转载

历史上的今天

评论

<#--最新日志,群博日志--> <#--推荐日志--> <#--引用记录--> <#--博主推荐--> <#--随机阅读--> <#--首页推荐--> <#--历史上的今天--> <#--被推荐日志--> <#--上一篇,下一篇--> <#-- 热度 --> <#-- 网易新闻广告 --> <#--右边模块结构--> <#--评论模块结构--> <#--引用模块结构--> <#--博主发起的投票-->
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

页脚

网易公司版权所有 ©1997-2018